Lördag I November.

Haft en trevlig dag So far?

Själv har jag verkligen gjort ingenting alls.. Ska ta tag i läxorna imorgon. Är för trött för det idag. Har trots allt lägenhetsarbetet och franskaprovet kvar.. plus en massa andra saker som jag kategoriserar som skräpläxor.

Har även hittat en ny fantastisk svensk sångerska ni kan ta och lyssna på. Melissa Horn heter hon ch är jätteduktig.


Melissa Horn - Säg ingenting till mig

Har även städat..Börjat iaf. Just nu vet jag inte varför jag skriver. Det är små trevligt. Lite kul sådär. Väntar på att mina grapes på Farmville ska bli klara. Farmville Är beroende framkallande men jag kan faktiskt sluta. Men det är så fruktansvärt kul! Så ni som inte redan kör Farmville, Gör det, Vi kan bli grannar? (A)

Förövrigt, kan ni tänka er att det är enbart två eller treveckor kvar tll första advent. Och bara några veckor kvar till jul. Tiden gårså rysligt snabbt. Känns som om sommaren bara var en liten bit bort..en väldigt lite bit bort.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Yeeeah, Anna uppdaterar! :D



Good luck med läxorna förresten :)

2009-11-14 @ 16:06:57
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Jojomänsan, det ska jag göra! Absolutly, min vän <3 :)

2009-11-15 @ 15:24:30
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0