Gårkvällen med tjejerna :)

Hej svejs,

Sitter i mitt nytapetserade rum såhär på kvällen och myser lite, alla möber är inflyttade och det är för en gångs skull städat, rent och prydligt. Vill inte tänka på hur det kommer se ut här om ett par dagar..känner mig själv allt för väl tyvärr..Den lila väggen blev så snygg! Svårmatchad men värt det. Har placerat om möblerna, Vet inte om jag ska ha dem så somdem står nu. Feng Shui ni vet.. Feng Shui..

Gårkvällen med vännerna var G-r-e-a-t. Har dock ingen slutgiltlig kommentar om filmen ännu. Alltså den var bra. Den var bra. Men jag tycker vissa delar av filmen, ja, Vet int ehur jag ska besrkvia dessa delar. De var lite tråkiga kanske. Lite omotiverade, händelselösa, annorlunda, Första filmen var så bra. Lagom seriöst blandat med humor. Denna filmen var enligt mig själv rättså tråkigt (humoristisktsätt) Det var dock kul, Ni som sett filmen ? I slutet När Edward säger " tekniskt sätt så bryter vi inte mot några regler, Din pappa förbjöd mig att komma in genom dörren, jag kom faktiskt genomförnstret" Smått kul sådär ^^  Snygga killar, fina bilar, vacker natur ( deeet lät konstigt)  Ah det är en välgjord film. Men den var lång, Jag orkar inte se långa filmer mer än en gång typ...Suck vilka "problem" jag har...


Coolingarna ftw!

Coolingarnas pizzor ftw!

Hm, och sen då när vi hade sett filmen hände det myskogia. Jag och Amanda hade ställt våra cyklar utanför pizzerian för att Amanda hade nästan, eller a typ helt punka. Sanna och Becca hade fått skjuts så vi fick ändå gå till bion. Efter filmen fick vi skjuts av Sannas mamma tillbax till cyklen..Min Cykel var borta, förutom låset..Alltså Där fick jag för alla gånger jag inte låst ordentligt, tappat bort nyckeln glömt låset i korgen osv. Jag hade säkert missat att låsa låset ordentligt eller något, Pappa hämtade oss och senare körde han ner för att kolla efter cykeln bara ett varv. Och vet ni! Den stod lutad mot ett träd vid stationen. Fantastiskt! Min fina cykel is Back. Konstigt bara för jag brukar nästan aldrig få cykla hem själv, Men nu var Amanda med och det var i princip raksträcka hela vägen hem, Detta får mig att tro på meningen/ödet ännu mera, Det var nog fasen inte meningen att vi skulle cykla hem igårkväll...

NU är det sent så jag måste sova, ! Godnatt allihopa, Sov så sött, <3


Kommentarer
Postat av: Becca

Anna du sa att du inte orkar se en lång film mer än en gång - men denna hade du ju fan inte sett innan? Och för övrigt ÄGDE den;) Kom igen nu, erkänn! Den ÄGDE

2009-11-30 @ 22:49:46
URL: http://girloftheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0