25 november

Hej ni,

Har försökt skriva inlägg ett bra tag nu, Men då stpr det error över hela skärmen, Så here we go again. Sitter i soffan och läser bloggar, lyssnar på musik. Har bra någon tråkig läxa tills imorgon som typ är gjord. Bryr mig faktiskt inte.. Eller jo det gör jag, Men man får ju prioritera sin tid.. Känns sjukt onödigt att plugga in en massa onödiga och oanvändbara glosor Men vad gör man inte? (A)

tog ju sprutan igår, Sen ettpar timmar tillbaka känner jag mig smått sjuk, hängig och trött liksom. Mår väl bättre snart igen,

Imorgon drar luciatåg-övandet igång, Klart man ska delta ;) Första och enda tåget på Fagrabäck som  man får delta i så det ärväl bara och passa på. Mysigt trevligt och kul att sjunga ihop med andra.

Vi hörs, Pusss <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

ofta luciatåg övning ä imon? måste man ha anmält dej redan? :P

2009-11-25 @ 21:13:23
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Josefin

The feber is gone, yeeeeeeeeay!

2009-11-26 @ 19:30:50
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0