Jag är Anna!

Hej. Då har även jag hittat till blogg.se Har funderat ett tag på att skaffa en blogg. Och Nu. Nu har det äntligen blivit av. Funderar på att bli nästa Kenza. Eller blondinbella. Det vore ju inte fel att tjäna massor med pengar och få gratis saker hemskickade. Haha eller vad säger ni? Kanske borde satsta på att få mer än två läsare först. För två iallafall det vet jag att jag har. Haha S? B?

linslusen herself

Jag heter iallfall Anna johanson
. Jag bor någonstans i Södra Sverige.(lovar att det inte kommer ta mer än sådär två dagar innan ni vet var jag bor heh) Jag älskar att läsa och i februari började jag läsa Twilight. Efter att jag har läst färdigt alla kan man ju inte mer än säga att det är dom bästa böckerna ever. Älskade Harry Potter när jag var yngre. Men Twilight är mycket bättre. På fritiden gillar jag att gör sånt som vanliga människor gör, simma(de) seni höstas men nu när det har varit så fint väder sen tidigt i april är det ju mycket skönae att jogga. Funderar på att kanske göra två inläg istället för ingen orkar väl läsa såhär mycket

PussoKram

Anna


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej ego/fjortiz-friend! Becca kommer typ mörda oss xD haha. Puss på dej

2009-05-18 @ 20:52:00
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: sanna.N

hello miss sunshine!

så jäkla gulli :)

2009-05-25 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0