Virtual Barber Shop

Morsning bloggen. Solen skiner idag med och ska tydligen göra det ända fram tills på lördag alltså konfirmationen sen så et jag inte mer. Riktigt härligt, vem vet det kanske tillochmed blir varmt i vattnet. Idag har jag iallafall bstämt mig för att gå ut och sola, läsa och lyssna på musik. Frå träffa B och S i veckan för B kommer inte hem förrän ikväll och då är det ju inte så skönt att sola.

På gotland så berättade Issa och något hon fick höra på en mobil för ett tag sen. Som en berättelse i 3D. Fast i ljud vet inte vad det kallas då. Men det låter iallafall precis som om någon går bakom dig, eller som att någon klipper ditt hår på riktigt. Och igår när jag träffade min kusin Sofie såg jag att hon hade den på sin mobil. Gud vad häftigt! Riktigt coolt och lite småläskigt.


Någon annan som hört den?

Ses senare. Nu ska jag ut och steka!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Blev väldans chockad, men det var redigt finfint! ;)

2009-06-28 @ 10:50:23
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Anonym

lol den hörde man för evighetersen ju

2009-06-28 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0