Sur!

Hej, jag är sur, riktigt sur. Ska ju följa med Becca och hennes familj och Sanna till Beccas sommarstuga. Jag har ju konfirmation idag. Tanken var att jag skulle gå en timme tidigare älltså klockan fyra istället för klockan fem. Jag tänkte inte ens på att fråga prästen lång tid innan för jag ser det som en självklarhet att jag får gå tidigare, eftersom det faktisktär jag som valt att konfirmera mig och allt. Så när jag frågar henne säger hon Nej!. Nej , nej alla måste vara med på allt osv. men vadå? här finns det folk som kommer för sent varenda morgon, Folk som inte lyssnar och inte har varit med på tidigare träffar. Jag tycker det är orättvist. Jag har alltid varit i tid. Alltid varit med. Har gått klart alla mina gudstänster för typ en månad sen.! Och ändå sär är det jag som inte får tillåtelse att gå en timme tidiagre. En (!) timme är det ens något att tjafsa om? nej istället får nu sex personer vänta på mig i över en timme och ändra om. Bara för att prästen inte tyckte det var okej. Man har tid till att fika , flera gånger som sammanlagt är över en timme. Vi har lunchpaus i två timmar. Men jag får fortfarande inte gå tidigare. Upprörande. Tack iallafall Becca för att ni inte dödar mig för detta Problem!.

Har iallafall packat klart nu. ska cykla ner till affären för att köpa lite godis och möta uppMy igen för att cykla till kyrkan. Men eftersom jag åker direkt därifrån sen. tyvrr blir det nog ingen uppdatering nu på ett par dagar. fast om Becca kan hacka sig in på någons interner kanske jag kastar in en uppdatering,

Ha det så bra så hörs vi! :)
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha hur vet du att vi inte dödar dig ute i stugan??

Skoja bara, nu får jag mer tid att sitta vid datorn och skjuta upp packningen<3

2009-06-18 @ 13:47:03
Postat av: Sanna

Jobbigt, men super för mig efteroms jag redan är grymt stressad!! OPuss!

2009-06-18 @ 14:31:07
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0