stresss!

hallå. Hemkommen från skolan nu, Måste bara få berätta om en miss våran en aning sega tyskalärare gjorde.  Franskaläraren idag var typ hemma och rättade nationella prov. Tyskaläraren hade fåt i uppgift att öppna klassrummet till franskaeleverna för dom skulle ha prov. Så hon skulle väl typ övervaka dom eller ngot. Grejen var Att hon glömde bort det. !! Vi har tyska samtidigt som dom har franska. Så när mer än halva lektionen har gått så kommr hon ju på det. Men då har typ alla utan två redan gått! hmm. hon är seg!

Becca är och klipper sig nu så tanken var att jag skulle möta upp henne där, Men nu måste jag möta Sanna på skolan för vi glömde en grej so vi hade "ansvar" för. Men nyss ringde sanna och sa att hennes kedja hade hoppat. Hoppas hon hinner iallafall. för nu lovar jag att det kommer börja regna inom tio minuter. Himlen är svart och det är sånt där väder det bara är när det kommer börja typ åska!! Hatar åska. så jag måste byta kläder annars kommer jag garanterat frysa ihjäl.! Nu måste jag skynda mig, Skriver om guidning/informatörsgrejen som förövrigt sööög ikväll.

Puss&Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nae, ormar är fina små (?) varelser ;)

2009-06-02 @ 16:59:38
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josse

Jättefin blogg! Hur länge har du hållit på =)?

2009-06-02 @ 17:49:24
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Josse

sv: Självklart kan jag göra det! =) När du tittar på ett videoklipp så är den en så kallad "bädda in" kod som du kopierar och kopierar in i ditt inlägg där du önskar att ha videoklippet. Du öppnar HTML knappen där du lägger upp bilder. och kopierar in koden där och uppdaterar och vips, så har du inlägget där =)

2009-06-02 @ 18:38:28
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0