Sola inte FÖR mycket.

Tog bussen ut till min kusin idag. Haha riktigt stolt. Lyckades komma på , åka och gå av helt utan problem. Alla satt typ och sov förutom jag för jag var helt hyper. Visste ju inte vad jag skulle av när man inte ser rätt fram i bussen.  x) Vi låg på byrggan och solade och lyssnade på musik i nästan tre timmar. Trodde inte solen skulle ta så mycket som den gjorde. Hjälp hela min mage är h-e-l-t röd. Att man aldrig lär sig. Nu sitter jag här och undviker att röra huden för mycket. Måste låta lol. Men har man känslig hy så har man. Använde till och med solskyddsfaktor dag.

Och förresten. Jennie var och hämtade mig vid busshållplatsen med moppen. Woho. Så idag har jag alltså åkt moppe för allra första gången. Det var så kul!! haha. riktigt grymt roligt. Måste göra det igen någon gång.

Ska strax gå iväg för att packa klart. Har bara slängt allt lite fint i en hög. Och så tänkte jag se Paris Hiltons new BFF .
 
Vad tycker ni om Jennies ursnygga extrahjälm?
   

                          


 



Puss&Kram
Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Nooooo, ingen kan slå mina coola farbröder, mohahaha!

2009-06-23 @ 22:39:07
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0