S som i So och Singapore.

Ha! ätnligen börjar So arbetet gå framåt. Kanske tillochmed hinner gå på stan imorgon eller jogga med B.Får se vad jag ska prioritera mi nyvunna tid med. Hmm. Har iallafall skrivit om både Nya Zeeland och om singapore. Visste ni tillexempel att dom har massa hu konstiga regler som helst där?  Tuggummin är typ officiellt banlysta. Du får inte spotta ut tuggumi på gatan, spotta, röka, homosexuella får inte isa det öppet, och glömmer du spola på en offentlig toalett så får du böta. Kanke bra att ha Bra regler. me ibland är det kanske att gå lite För långt! Jag är riktigt stolt över vad jag har åstakommit. Bara några saker kvar att skrriva om och att göra en P.P. Ska vara klart och färdigt att redovisas på måndag. Men äh, det går nog bra.

Ingen bra film verkade det gå på tv ikväll heller. Inte för att jag letade X-tremt länge men ändå. Visst är det väl alltid så att när man väl vill kolla på tv så går det ingenting och när man är upptagen med något annat eller inte är hemma så går alla bra filmer.

tänkte snart gå och nana, Är riktigt trött. Har ju slitit som ett djur med So:n. hehe.

gonatt

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0