Privileged

Ikväll börjar en ny serie på Kanal 5. Älskar Gossip Girl synd att det är slut. Men ikväll hoppas jag på en ny serie som börjar om tio minuter. Såhär beskrivs den på Tv.nu

Den nyexaminerade Yalestudenten Megan Smith flyttar till Manhattan med hopp om att hitta ett bra journalistjobb. Men det blir inte som hon tänkt, i stället tackar hon ja till ett jobb som privatlärare till två snobbiga gymnasietvillingar, vars mormor har som förhoppning att hennes barnbarn ska komma in på ett bra universitet. Producenterna bakom serien är Gossip Girls, Bob Levy, och Gilmore Girls, Rina Mimoun.

Låter riktigt bra tycker jag. Det låter iallafall som en serie jag tror jag skulle gilla. Vi får väl se om en timme. Det är iallafall säsong 1 nu. Som består av 18 delar.  Återkomemr med recension senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0