Paris Hilton's My new BFF

Förresten! Igår kväll såg jag det där programet på tv. Paris Hilton's my new BFF. Innan har dte alltid krockat med Ugly Betty så jag har bara sett lite. Vilket skitprogram. Är det ett skämt?. Hon sitter där och säger min nya bästis måste vara äkta. Min nya bästis måste kunna vara professionel.osv. Är det någon om tar henne på allvar? Och vad är poängen med programmet? så vadå. När något "vunnit" ska dom bara vara liksom bästa vänner då eller? Tänk om dte visar sig efter ett tag att dom inte alls är samma typer. Det går ju förmodligen inte att jämföra en person som personen är i huset och som är personen är hemma?

Vad tycker ni om Paris Hilton's My new BFF? Hiss eller Diss?

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha skräpteve är bäst. Det är underhållandex)

2009-06-24 @ 09:44:35
Postat av: Josefin

Riktigt äckelprogram. Patetisk människa, den där Paris. Blääääää!



Ha det bäst på Gotland! Nej, jag är inte alls avundsjuk, nej, inte alls ;)

2009-06-24 @ 13:30:24
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Sanna

Diss. Låter verkligen sjukt!

2009-06-26 @ 23:14:24
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0