På So:n

Hej. Sitter här på So lekiton. (Shh berätta inte för Anna ) Sitter med Becca och skriver mitt so arbete om massa olika platser i världen. Min PP (power point) kommer suga fett. x) det går inget vidare. Ska fixa det ivkäll eller imorgon eller till helgen , får se :) Becca vill bara lyssna på dålig musik.(dvs fall out boy, Green day och good charlotte.suck) Själv tycker jag vi ska lyssna på Iam a Gummy Bear på massa coola språk. Det sitter en annan lärare här inne och kollar på film så det går inte. hehe han tror vi pluggar flitigt,
Nu måste jag "fortsätta"

Puss&Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bra musik kallas det! ;)

2009-06-04 @ 15:36:22
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Becca

Yes se dig själv som nerröstad Anna. Bäst musik är det till och med;P ;)

2009-06-05 @ 07:42:47
Postat av: Oskar

Good charlotte och fall out boy är inte dålig musik anna. Det är bra musik!

2009-06-07 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0