Missnöjd kund.

hejbloggen. Nyss hemkommen från stan. Klippte mig tillsammans med Sanna. Blev på allvar riktigt missnöjd!! men man vänjer sig. Frisören var otrevlig (hon sa inget) Hon klipptehur mkt som helst, ser ut som en 8-åring.... jaja det är ju för sent nu  jag kan ju inte klistra på mig håret igen,Ville ju ha fint hår till skolavslutninge, Ah gud vet inte vad jag ska säga. Sannas frisör däremot var yp jätte trevlig, !;D  så idag var jag var jag väl en rätt så missnöjd kund.

Nu skavi åka iväg och fira min kusin som tar studenten idag.Grattis grattis. När vi var nere på stan såg vi massa glada stunder som åkte flak. Oh härligt bara fyra år kvar.

Kram anna

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din kommentar föräns nu, hinner helt enkelt inte.



Skiner solen hos dig? Det gör den inte här, väldigt regnigt. "/ kramar

2009-06-10 @ 14:52:05
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0