Min älskade..

Min älskling.
Du har tagit mig långt.
fått mig att sväva mot nya mål och platser.
Du har bärt mig, när jag inte orkat gå.
Du har hjälpt mig, gjort satt jag sluppit bära tunga saker alldeles ensam.
Du har alltid väntat på mig när jag varit borta.
Alltid funnits där när jag kommit tillbaka.
När jag inte orkat längre har du alltid gått jämte mig.
Jag kanske svek dig ett par gånger. Tog sönder dig och bröt ner dig men i det stora loppet vad gör det?
Du var fin.
Inte så ömtålig. Du ramlade ibland med jag och stödet fanns där för att hjälpa dig upp.
Nu måste jag välja.
Om jag villfortsätta att ha dig här. Göra mig av med dig eller ersätta dig.
Du har blivit som en kompis sen jag träffade dig,
Ända sen min granne introducerade dig för mig.
Trodde inte det skulle bli så här.
Trodde faktiskt du skulle klara lite längre.
Orka ett tag till.
Nu är du borta. Du finns inte här längre.







    
antigen lagas du eller så ersätter jag dig. buhu. min älskade cykel du och jag har haft så kul ihop....


Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter ju värre än min "hemska" dikt x)



R.I.P Annas kära cykel.

2009-06-16 @ 18:26:34
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Sanna

HahahhahahahahaHAHAHAHAHA!! sÅ JÄVLA BNRA ANANA.



om jag ska ha löite medlidande också och inte på över till beccas onda sida (trots att domn har frächa kakor) så RIP!

2009-06-16 @ 18:39:32
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0