Kvällsupdate

Såg ni Mommas boys för en stund sen? gud. Det är ju löjligt. Men hjälp så kul. Har packat lite nu ikväll. Åker ju till Gotland på onsdag och kommer ehm till fredag. Det är bara tre dagar men ändå lite att fixa. Direkt efter kyrkan imorgon cyklar jag ner till stan för att ta lantbussen till min kusin. Vi ska sola, bada och lyssna på musik hela eftermiddagen. Här ska man bli brun. Säg hejdå till mitt bleka jag.

 
mmmmm.. joordgubbar! Kanske ska köpa jordgubbar tills imorgon. Det måste vara det typ bästa som finns. Matväg alltså.hhe

Puss&Kram sov så sött
Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tihi <3 Han är snart icke-saknad skulle jag tro x)



Ge mig jordgubbaaaaaaaaar!

2009-06-22 @ 21:47:31
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag har faktiskt lyckats undgå det löjliga programmet, mohah! Däremot så såg jag dagens Coldcase, fy tusan vad grymt!

2009-06-22 @ 22:17:56
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0