Jogga

Jaja, Nu blir det jogging med Becca. Jag är lite lam till det. Orkar inte. Vill inte. Kan vi inte gå på stan istället. Fast jag måste ju göra So:n. Gud vilket tjat om den där jäkla so:n, Och så skulle jag ju nästan ta och leta fram nån sverige tröja. Vet att ag har en sån här någon stans. Jaja värmen,skogen,joggingskorna och Becca väntar på mig så.



Förra veckan invigde dom nya vattnet/vattenledningar här i växjö. Då delade dom ut jättesöta vattenflaskor.

glömde mia gympaskor i skolan Så fick leta fram ett par andra gamla. Hoppas dom passar. Kanske borde kolla det.

Ses senare. Puss&Kram

Anna


Kommentarer
Postat av: tove

Jag måste ut o röra på mej jag oxå till veckan .. :) det är skönt när man väl kommer igång ^^

2009-06-06 @ 17:11:49
URL: http://tote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0