Imorgon smäller ...

Imorgon smäller det ! LISEBERG. Ska dit med Becca Sanna Sara och Amanda, :) Det kommer äga allt. ska bli så grymt kul.Måste åka allt. Åkte balder en gång när jag var där sist med Jossan. Det var grymt rolitgså imon ska jag åka den igen. Vet dock inte om jag är lika kaxig när jag står där. såg att det är en grej ny för iår. Minns inte vad den heter. Men man sitter på någon slags platta som snurrar upp runt på något som ser ut som en skateramp. Nu har vi väntat på detta typ en månad. Så det ska bli så grymt kul. Åker härifrån eller ifrån skolan klockan 9.00 är väl där någon gång vid 12-13, då blir det ÅKA ÅKA ÅKA och ÄTA ÄTA ÄTA och FLUMMA FLUMMA FLUMMA!.

          
Imorgooooonn

Snart är det final i Talang ! vilka håller ni på? själv vet jag knappt vilka som är med. Bara han som dansade förra veckan och han var ju grym!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Balder är busenkelt och buskul juuuue! Kanonen nästa va, Anna? ;)

2009-06-13 @ 04:30:13
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0