Hemma!

Hej bloggen. Har saknat dig och allihopa. Men nu är jag back in town. Hoppas ni inte har saknat mig alltför mycket. Gotland var hur bäst som helst. Så grymt kul. Mycket bättre än jag trodde ett kyrkläger kunde bli. Vi smög ut på nätterna, knuffade ut stolar genom fönstret för att kunna komma upp igen, åt choklad mitt i natten ..eller okej midnatt då, badade, lekte, besökte kyrkor, åt glass och umgicks med amerikanen. Han var lite hm.. knäpp! haha.

Känns så mysko näär man komemr hem och har varit borta. Läste på Sannas blogg att hon hunnit vara på evedal och varit på bio ! Sanna har nämligen dissat oss för att gå på bio eftersom hon inte haft råd. Men när jag inte är hemma då är man visst rik! Haha.( Sanna hoppas du uppffattar att det var ett skämt..varför skriver jag ens det inom parentes)

Imorgon kommer ett stort inlägg med text och bilder om hela resan.


Puss&Kam
Anna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Faktiskt använde jag biokortet vi fick som tack för att vi var informatörer, så it was free! Puss på dej. Välkommen tillbaka till civilicationen. Vi får träffas nån sdag nu tkr ajg! pysssss

2009-06-26 @ 23:16:41
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0