gotland 09 del 3

Här kommer sista bilderna från Gotland. Från fredagen i visby. Sista dagen.


dagen började med lektion, slog upp lite saker i våra biblar, lekte och åt klubbor x)


 
Vid lunchtid åkte vi in med bussen till Visby. Först gick vi runt lite, Kollade på en kyrka och såg muren.

My och Jeanette.







Mariakyrkan tror jag ;P



Sedan fick vi egen tid i visby. Vi besökte en godisaffär : D Och de flesta av oss köpte ett par snygga solbrillor.









Stor del av båtresan hem spenderades med kort, mat, godis och tidningar, !

sedan tog vi bussen hem till växjö och var hemma vid 22.00 någon gång. Glömde min skinnjacka och mina mjukisbyxor i bussen.. Dom låg i kyrkan när jag kom dit i måndags. Yay.

End of day 3
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Att jag ska, min sommar är räddad!

2009-06-30 @ 22:51:28
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0