F.R.I.E.N.D.S någonting och Monkey

Har precis ätit pannkakor. Sitter och lyssnar på " I'll Be there for you. Har aldrig varit ett stort fan av vänner även om jag sett något avsnitt som varit helt okej. becca älskar typ Vänner. Och när jag var på hennes konfirmation spelade dom introsången "i'll be thre for you" när dom vandrade in. Har börjat sjunga på den låten bara för det. Haha den är ju så grymt bra...

.

Och bara för att Becca har liite halvtaskig musiksmak. OBSERVERA! hon vet några bra låtar. Typ gummy Bear mfl. så kan jag inte låta lir att ta med denna låten Becca tycker den är bra. och det är inte Helt fel! Bara lite för den är mörk. Och innehåller lite dunkdunk.


Oh måste bara visa världens mest söta grej. ett supersöt barnlåt kallad Monkey.

Iblan sitter man och bara söker på saker på youtube. Och lyssnar man på denna låte flera gånger. Supersöt.
If it doesn't have a tail it's not a monkey even if it had a kinda monkey shape...

Puuusss :)

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din komentar tidigare, men bättre sent än aldrig eller hur? ;)



Hur har din dag varit? När får du sommarlov? kram

2009-06-08 @ 19:39:26
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din komentar tidigare, men bättre sent än aldrig eller hur? ;)



Hur har din dag varit? När får du sommarlov? kram

2009-06-08 @ 19:39:27
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Becca

Yay min låt :D

Men vad var det där om halvtaskig musiksmak?? Jag ska nog hämnas Anna.. tro mig

och sen NÄR har jag gillat the gummibear song? Haha lol xD Den är bara sjuk

2009-06-08 @ 19:57:27
Postat av: Sanna

Haha vilken sjukt bra låt xD



If it dos´nt have a tail it is a monkey...



Haha, garvar i hjäl mig xDD

Och btw, vad måste videoklipp du laddar in ;)<3

2009-06-08 @ 20:17:43
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Tove

I'll be there for you är en grymt skön låt :P

2009-06-12 @ 12:36:23
URL: http://tote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0