Ben&Jerry glass.

Hej, Kom hem från skolan för ett tag sen. Läser lite bloggar. Becca och jag pratade om att träffas ikväll och titta på film och äta Ben & Jerry glass. Har aldrig smakat det. Många säger att det ska vara gott! det ser supergott ut iallafall ;), Dyrt är det också. Typ 50 kronor för en burk. Och det är ju inga gigantiska burkar.  Och så vill jag spela sims!! Har spelat det Hos Sanna redan och det är ju kul.



Så vad säger ni?

Är glassen så god som den ser ut och är det värt att prova en burk isåfall vilken smak?

Puss&Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sjuuuuuuuuukr gott! Jag och 4 andra tänkte köpa två burkar och dela kostnaden, riktiga MVG-barn va? ;)

2009-06-05 @ 23:14:30
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: tove

Aldrig ätit, men alla skriver om att det är så himmla superduper gott :P Det finns inte här där jag bor.

Var med och ställ frågor till min frågetävling senare ikväll ;)

2009-06-06 @ 16:53:52
URL: http://tote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0