andrajuni

Godmorogn. Its a brand new day. Solen skiner och jag sitter här och äterjordgubbskräm. Ätit det någon gång? det är jättegott och jättesött. Hoppas att vädret fortsätter vara bra nu fram till sommarlovet och under sommarlovet såklart det vore ju bäst. Vi brukar ju typ alltid ha regn här, Eller ofta iallafall.

visst är det sjukt egntligen? jag är iallafall sån att om det är för kallt. Klagar man på det , och vill att det ska bli varmt. Men Nu när det är så fruktansvärt varmt önskar ma att det kanske vore lite svalare. Fast nu är det typ lagom, Sådär att man klarar att vara i solen en stund men inte för länge.Lol.

Nae, Nu måste jag snart gå och duscha ska möta sanna på skolan typ en minut i tio.Ja för under den miuten ska vi lämna våra grejer och gå bort till biblioteket och möta dom adra guiderna. herregud ingen kommer ta mig seriöst! Haha, Eller vad  säger ni?



See ya later alligator,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0