2 juli

Hej bloggen. Har varit snålt med uppdateringar idag. Men med tanke på att det har varit så fruktansvärt varmt idag så har det inte funnits tid för att sitta vid datorn och blogga. Kyrkan gick bra. Övade på att sjunga, gå in och så förbrede vi våra småredovisningar. Var också nere på stan en stund. Åt mjukglaaassss! Det var väl det roligaste eller godaste välj själv! Har också solat och badat en hel del. Jobbar ju som sagt på brännan. Får passa mig för att somna där mitt i alltihop.Och vet ni? provet i kyrkan gick riktigt superbra. unde trosbekännelsen, fader vår, tio guds bud, gyllene regeln och ett par andra tänkafrågor. ( alltså frågor som det inte finns något egentlig svar på utan där man själv ska besvara)

Imorgon är det kyrkan precis typ hela dagen. Från klockan 9-12 och frå 14-17 på rasten där emellan ska jag plocka blommor någonstans i skogen här ovanför. Hm som Frida sa innan. Haha alla kommer säkert med jättefina välodlade rosor från trädgården så komme rjag där med typ oäkta prästkrgar som är nersmutsade av all trafik.Vi får väl se. Annars springer jag kanske in i någon trädgård......; )

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Maaaan tackar :D

2009-07-02 @ 22:42:50
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0