Sista dagarna av 2009

Hej igen,

Sen kväll, början på natten nu. Har varit hemma hos Becca ikväll tillsammans med Sara,Sanna, Amanda och Becca då. Hade jättetrevligt, Sjöng Lips ( Xbox:s motsvarande Singstar), Flummade runt, Spelade musik, Såg klart Ondskan, gick promenad och tog ett par foton som förmodligen är sekretessbelaggda flera år framöver!

Var i Kalmar igår. Besökte både mormor, gammelmormor och min morfars mamma. Besökte IKEA och sprang en runda på stan. På IKEA inhandlade jag nya gardiner och en  cool lampamed ett snöre som man drar i för att tända.( höjden av coolhet ju)

Idag var jag nere på stan, Hittade en tröja som jag invdigde ikväll.Trevligt med lite nya kläder. Har läst lite i min bok som börjar gå mot upplösningen Gaah så spännande. Vi kan ju låtsas som att jag inte sett filmen och vet hur det slutar. Köpte även trean som jag snart ska kasta mig in i!

Ahja, Nu ska jag avsluta detta inlägget och göra något viktigare..typ som att rensa bland "mina bilder" Har en jäkla massaskräp bilder där. Undrar vart vissa kommer ifrån..hmm...

Imorgon ska jag åka iväg och leta efter en spegel! Har jag tur kanske jag kan hitta en snygg Second Hand, vem vet  :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0