Pladder...

Sitter och panikpluggar religion. Gick kanon fint med Becca. Men nu blir jag stressad över att blanda ihop dom gamla gubbarna till profeterna med varandra. Svårt att reda ut vem som gjorde vad för varje religion och vad han hade för betydelse där och där. Blir förvirrad..  Äh annars får man väl ta till något eget. Hur man själv tolkar religion..och Muhammed..eller något,

Brandlarmet gick  också idag för alla som är intresserade. Inga brinnande toaletter elelr liknande. Bara ett förmodligen vanlig tattigt knapptryckande av någon dumstridig elev som inte fattar bättre.

December nu ju också! Gud vad tiden går..Alltså imorgon är det 4:e december. Helt sjukt. Känner bara stress stress stress.. heelt totalt stress. Man blir uppstressad av llt istället för lugn och nervarvad som man känner att man borde bli av allt mys och tankar om julen. Äh EN vecka tills betygen sätts. EN vecka som man behöver känns stress. EN vecka. Blir lite gladare av att känna så. Okej EN viktig vecka kanske. Ett kemiprov, Ett HK-betyg som man kanske får veta. En svenska text inlämning. Lite annat smått skit. Och sen mina vänner. Peace och skumtomtar (Y) Måste dok säga att det ändå känns skönt. Försent att ändra något nu, Försent (förmodligen) att höja sig,eller sänka sig ( förmodligen igen) Visst vad som helst kan hända. Men så är det väl alltid antar jag..på gott och ont..

Var förövrigt hos tandläkaren igår. Har problem med att käken liksom knäpper, och "hoppar" fram och tillbax ur led. Mycket konstigt. Han rekomenderade mig att tugga mindre tuggummi och inte bita på naglarna (hur nu tusan det ska hjälpa) Varför sitter jag då och tuggar tuggummi nu. Alltså jag känner mig delvis hyper, har problem med att sitta still... ramlade seriöst ur sängen innan när B var här. Vet inte vad som hände ett tag. Gjorde en okontrollerad kullebytta eller något..

Ska seriöst sluta skriva nu, Förmodligen bryr sig ingen ändå. Men jag tkr det är kul att skriva., spara och läsa tillbaka.  :) Så Cred till er som orkade med texten (Y) Ni som inte gjorde det kmr ju inte hit å jag behöver väl inte säga bra jobbat som försökte Antar jag! ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0