Ny Design!

hejsvejs,

Ser ni något nytt? haha. Amanda hade en design som jag tkr är grymt snygg. Älskar färgerna nu till vintern och teckensnittet. Tack så jätte mycket Amanda ♥

har i eftermiddag spelat piano och pluggat med Becca. Bara en massa plugg nuförtiden... Har både So och biologi förhör imorgon. Läskigt värre...Men det får gå som det går. Orkar inte bry mej. Jag är nöjd med vadsomhelst utom ett ig.

Så nu sitter jag bara och dricker lite kaffe och läser lite bloggar samt lyssnar på musik. Fick även tillbax mitt sjukt deprimerande matteprov..Seriöst jag har nog aldrig presterat så dålig på ett prov eller framförallt matteprov. Inte just betyget för Vg är bra. Det är bara felen. Dem jäkla felen. Så fruktansvärt onödiga skitfel, Miniräknarfel och små grejer ni vet. Inte egentligen om hur man lköser uppgiften -_- Trött man bir på skolan. Jullov om två veckor. En vecka kvar tills betygen sätts. En vecka kvar till Lucia och imorgon är det Äntligen fredag! Även om veckan har gått snabbt så uppskattas fredagar. Äntligen lite rum för att sova, äta och såklart plugga ordentligt...När man säger så är det illa..^^

Ha en bra kväll och en trevlig helg så höörs vi! ♥

 

Återigen Tack så jätte mkt Amanda :)♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Grymt snygg må jag då säga!

2009-12-03 @ 20:42:19
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Absoluuuut, glöm i-n-t-e!



Yes, we do! Kommer bli kanonkuuul :D

2009-12-03 @ 21:25:53
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0