16 December,

Hej, tänkte säga godnatt för jag är så trött men Here w go.

Julbord på skolan idag, Vi i Fam fick hjälpa till med den ena och det andra, duka, serva, plocka undan och vika servetter. Det var trevligt och jag hade på mig en supersöt kjol jag lånat av Becca, :) Skolan denna veckan är heelt slapp, händer ingenting och folk kommer och går lite som man vill typ. Imorgon är sista "riktiga" (om den nu bliir så riktigt dvs) dagen innan lovet!! Det gillar vi (Y)

Såg klart "Män som hatar kvinnor" filmen igår. Ih va slutet var bra, grymt jue! Har sett trean på film också Ska ta och läsa Flickan som lekte med elden nu på jullovet hoppas jag :) Vad har ni andra för trevliga lovplaner nu då?

äh, ska fortsätta och fixa med min lista på Spotify och sen längta tills klockan blir tillräcklgit mkt för att man ska kunna lämna datan eller teven för att sova ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0