Torsdag 13 augusti.

Endast 3 ½ dagar kvar till skolan börjar. Det är lite blandade känslor. Ska bli rätt skönt att kommatillbaka, träffa alla och ha lite rutiner. Alltid lika spännande att få ett nytt schema. Har lyckats få riktigt bra bådae sjuan och åttan så vi får väl hoppas att jag har turen med mig även iår.

Sitter och pillar lite med min kalender. Klipper ut mönster, bokstäver och figurer och tidningar för att klistra på ett ark och in i kalendern. Tror det kan bli riktigt snyggt. Ifall jag lyckas.


Det går sakta men säkert. Lyssnar på lite musik också., tipas av Becca, Pixie Lott,Mama Do och Apologize
(allt ska klippas nogare, detta är mest för att se hur det skulle kunna se ut , få lite inspiration haha)

Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: gustav

schemat är tyvärr inte så bra som vi hoppats på :/

2009-08-18 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0