Söndag 9 augusti

Hej alla glada människor. Ännu en dag med kanonväder har passerat. Jossan sov ju som sagt över inatt med. Blev jättemysigt med film, bio prat och inte så mycket sömn. Somnade vid halv fem tiden och åt frukost vid tio. Jag är alltså dötrött. Vi var ju och såg Harry Potter Grymt-sjukt bra film. Åt glass, tittade på folk, gick i affärer och njöt av det fina vädret.Jossan har även försökt lära mig redigera bilder i ett program som följde med datan. Gud vad jobbigt och hjälp så svårt. Ser ju dötattigt ut. Har iallafall haft ett par riktigt roliga Karl-Oskar dagar. Hoppas ni andra haft det också.


Massa mys på stan ♥


(EMD not ftw. Tänk om det varit Rybak?♥ )

I eftermiddag var jag hos f&f i eftermiddag. Vi solade, badade och grillade korv. Nu ska jag nog sätta mig och se en film. Imon ska jag becca och sanna fika nånstans runt sjön. Mysigt eller vad?

Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men Anna! Dem var ju riktigt finiga! :D

2009-08-09 @ 21:17:16
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Och dagarna var absolut megabäst ;)

2009-08-09 @ 21:26:26
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej. Ledsen för apsegt svar, men jag har haft så mycket annat. Men jo precis, det är cheerleading jag håller på med ja :). hih, ja det är superkul, för mig är det ialla fall bland det roligaste jag vet. :D Helt underbart. Du borde testa på det om du har någon förening i närheten? ^^



Btw, din header e ju superfin! Har du gjort den själv?

2009-08-10 @ 02:05:52
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0