Hemma på håltimme.

Hej bloggen, 24 augusti idag. Fjärde dagen i skolan. Allting funkar även om missöden inträffar men vet ni? mina nycklar är tillbaka! FANTASTISCH.  Måste tacka den själla människa som lämnadedom till vaktmästaren. Som B å snällt påpekade.. Det var inte jag som hittade mina nycklar. Jag var bara dum nog att tappa bort dom från början. Ska försöka undvikaatt det händer igen. Måndgaen  var mycket slappare än jag trott. Visst rät tuffa lektioner. Tre på fm Sen lååång lunch en lektion låång håltimme och sen en sista lektion. Men det funkar!


Ikväll blir det lite läxor. Lika ba att ta tag i att innan det blir alldeles för mycket. Och så förstås Liiiipstick Jungle. Ska försöka om jag orkar cykla ner till stan. Orkade inte cykla ner nu på rasten alldeles ensam: )

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha det är ju sant... och tvunget att påpekas när du studsade runt och sa att DU hittat dem...

Ses imorgon;)

2009-08-24 @ 16:59:23
Postat av: Josefin

Jag bor ju numera nere i stan så vem vet, vi kanske ses some daay ;D

2009-08-24 @ 21:17:32
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0