Gina Tricot kvalitét ?

Har hört att Gina ska ha rätt dålig kvalité på sina kläder. Bara för en stund sen upptäckte jag ett hål, inte enormt men tillräckligt stortför att synas precis under vänstra axeln ner på ryggen. Jättetråkigt då tröjan inte är mer än 9 dagar gammal och jag använde den andra eller tredje gången idag.  Hela sömmen har spruckit... Har iallafall kvittot kvar så får väl ta och åka ner till Gina imorgon och se. Tycker inte det är roligt att köpta en tröja som går sönder så fort.  Det är ju en helt annan sak ifall tröjan är använd mycket och tvättade flera flera gåger. Den här tröjan har jag bara haft på mig...

Någon mer som varit med om någotliknande och isåfall tror ni dom kan hjälpa mig i affären?



hittat ännu ett hål...Tråkigt...tröjan är ju så fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0