1:a augusti

Hallå, födelsedagen igår var jättebra, Idag på förmoiddagen åkte alla övernttade släktingar hem. VAr nere en stundpå stan idag. Finns ju en massa fina höstkläder nu. Både skor, koftor och scarfsar. Känns lite konstigt det är bara tre veckor(!) inte ens det kvar til vi sitter i skolan igen. Vart tog sommar'n vägen?

I eftermiddags träffade jag Becca, gjorde väl inget speciellt. Gick lite, pratade, spelade kort och bara allmänt umgicks. Nu sitter jag och kollar på Sommarkrysset. I brist på TV! Har för tillfället bara kanal, 1,4.2, 6 och barnkanalen , tror jag. Vårat tvgrejs gick ut för ett par dagar sedan. Lugnt har redan bokat in mig hos BEcca för att få se Privileged imorron. Om inte annat får jag väl stå utanför och glo in. MEd näsan tryckt mot fönstret liksom, ;) Haha.

Frida och kusinen min gick stenhårt in på idén om att sovai uterummet.. jag måste vara med ! Dom skulle aldrig våga annars, haha eller inte. Det blir mysigt får leta fram lite sovsäckar och kuddar. Det blir totalt Mys.

Vi hörs senare ikväll,
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0