Never let you go

Hallå gott folk!

Har slappat hela dagen typ. Sovit länge, ätit för många digestive kex och städat alldeles för mycket. (typ) :D Har även varit nere på stan en stund med Frida. Där var det fest. Mycket som hände, lite uppträdanden och musik och sånt skoj. Mycket folk om man kom inte alltför långt på en minut.

Igår var jag och the girls nere på stan och käkade lite. Snackade i en evighet och blev underhållna av en kul tysk barnfamilj med massa lustiga små ungar som hoppade runt och in i buffébord..^^ Nu ikväll är det ju Eurovision Song contest. Förra året vann ju Rybak, gud vad vi spelade hans Fairytale alltså.Men ah han ser fortfarande bra ut...Synd bara att Sverige inte är med iår..lite lame sådär. Ska iallafall träffas och se på det eller någon film hos Sara ikväll, ska sticka alldeles strax. Såå ha en skoj lördagskväll allihopa.



Min mamma har alltid sagt åt mig att prova ny mat. Jag valde att lyssna på henne...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Jobbar man så jobbar man! Haha ;D Men ja, det är historiskt ^^

2010-05-29 @ 19:37:32
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Josefin

Rybak, VAAAHA?!

2010-05-30 @ 01:37:32
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0