J.B

Alltså, Justin Bieber. Jag minns hur jag för två månader sen satt och sa att Justin Bieber var typ en 12 årig..tjej. Det var innan jag sett honom eller hört honom. Nu efter att ha spelat sönder Baby,Love me och one less lonely. Alltså det är riktiga "feel good" låtar, Hur hög klass musiken i sig håller kan väl disskuteras. Men dem är gulliga och jättemysiga! Och det här snacket om att han är Gay..han ser inte såå gay ut. Faktiskt.., även om hans musikvideos är en aning..speciella ^^ Ah, han är galet söt iallafaall! Jag kan inte sluta lyssna på honom..eller googla bilder och videos..känns som att jag är 12 igen alltså...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Inte okej............



ps. he's gay

2010-05-14 @ 20:51:55
Postat av: Josefin

Neej, åh neeeeeeeeeej! Skamfläck för musikvärlden, usch och tviii!

2010-05-14 @ 23:18:06
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0