I think i'm ready,

har precis tagit ett bad och pluggat lite fysik, Sista fysikprovet på torsdag nu. I helhet är det väl sådär 2 prov kvar efter det. Sen är det Slut! Alltså slut på riktigt. Sammanlagt är det runt 4 veckor kvar till sommarlovet. Slog mig just att det är sommarlov sen. Alltså evigheter av awesomeness. Jag tror verkligen den här sommaren kommer bli helt fantastisk alltså! De kommande 4 veckorna (4 veckor, omg!) lär väl mest bestå av flumm och skojigheter, Ska till swinghallen och dansa på torsdag, sen blir det lite övrigt grejs med klassen. Alltså, det är ju typ bara 2 "seriösa" veckor kvar av skolan. Alltså nu känner jag mig helt dum som säger samma sak over and over again. Men 4 veckor är ingenting. Tänk att det snart är skolavslutning, avslutningsmiddag och sista dagen på Fagrabäck. Alltså tänk om brandlarmet skulle gå på skolavslutningen..^^näh har vi tur slipper vi mera skit nu!

Jag har fortfarande funderat en hel del på det här med gymnasievalslinjen. Jag är fortfarande osäker. Men jag tror ändå jag har valt rätt. Jag kan inte fatta att jag ska börja The IB diploma programme till hösten. Jag tror verkligen det kommer blir helt galet kul. Självklart kommer en hel del läs: (SJUKTMYCKET) krävas. Men jag tror samtidigt verkligen att det är rätt...Eller jag hoppas det iallafall. 

One summer and I tink i'm ready to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0