Ullared

Var ju på Gekås,Ullared med mamma,Frida och några av mammas jobbarkompisar idag! Alltså där finns inte så mycket kläder och så. Men en himla massa "bra att ha grejer" Sånt som man aldrig orkar köpa hemma. Här är allt samlat på ett ställe till ett något billigare pris (ibland iallafall) Hittade iallafall lite kul smågrejer som jag tänkte kasta in några bilder på. Tappade ockås bort mina älskade sjal från Indiska. Fick typ smärre panik. Var runt kundtjänsten X antal gånger, sprang runt och rensade hela vägen jag gått och pratade med personalen. Till slut.  Två minuter innan vi skulle gå till bilen gav jag det en sista chans och sprang bort till receptionen en gång till. Tror ni inte min fina,mysiga Sjal ligger där och väntar på mig. Visst, bara en sjal. Men en mycket speciell sådann!


enorm myströja.





Hittade en svart,söt väska att använda. Kör just nu på en brun men en svart är ju inte alls fel, verkligen inte!

Hade iallafall en riktigt kul dag och imorgon börjar lovet på riktigt! Vad säger ni, några planer? ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh <33 ÄLSKAR Väskan :D <3 Holy crap! ;)

2010-03-28 @ 22:42:30
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men åååååhh, jag köpte en likadan tröja! Kom på det lite nu. Herravdelningen eller hur? ;)

2010-04-08 @ 22:36:28
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0