Here we go!

Ny Vecka idag. Invigit den med att se förra veckans avnsitt av DH och shoppat skor med Becca. Hittade ett par billiga,vita,vanliga fake Converse på Skopunkten för enbart 99:- Perfekta vårskor helt enkelt. Om bara snön kunde försvinna lite mer då..

I helgen har jag varit hos Farmor och farfar då mamma och pappa varit bortresta. Var mycket trevligt. Lördags natten spenderades dock med Sanna! Himla kul måste jag säga. Vi sprang iväg och köpte jättegod Pizza, Såg på Hide and Seek. Bästa skräckfilmen på länge! Vi fotade massa på natten, åt en massa godis och allmänt slappade ensamma här hemma.
(A)(Y) <3

Igår firade jag min kusin Jennie som faktiskt fyller år idag! Congratz

Upptäckte just att Erik Sades låt finns på Spotify. Tjoho, han är inte snygg egentligen. Men låten är bra! Förresten ..han är ju typ bara tjugo..(sa kusinerna mina ;) trodde han var typ..25 typ ^^

Ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0