Hallå,
Har varit på Begravning i stort sett hela dagen. Denna gången var det min mormors mamma,min gammelmormor och min mammas mormor. ( Erkänn nödvändig förklaring), Var en fin begravning i kyrkan iallafall, god mat efteråt och trevligt med släktingar.Finns väl inte så mycket att säga egentligen, begrvningar är väl precis som dem alltid är :/ ...

För att skriva om något roligare, hade ju studiedag igår. Sov över med tjejerna här hemma. Hade riktigt trevligt där nere i källaren. Vi gick ner till affären precis när alla kommit för att köpa lite godis. Amanda som skulle ha en sån här energidryck var tvungen att ha legitimation för att få köpa den eftersom det är femtonårsgräns. Eftersom hon inte har något med sig så säger jag "ah men jag kan köpa den istället"..Värst vad jobbiga dem ska vara då. "näh så får man inte göra" "egentligen" Då säger jag lite smått på skoj, " ah men om jag går ut och kommer tillbaka in igen då" haha, tillslut fick vi köpa den iallafall, känns smått löjligt när vi står fyra tjejer alla över femton och ska köpa en ynka energidryck.

Ah, tappade också min tånagel. Detta måste uppmärksammas. Den har varit helt bruten jätte länge sen bara tyckte jag hela tån ramlade av.. Haha snacka om att de andra blev smått rädda i mörkret.(tur dock att en ny växt ut under) Smått fascinerande. Ännu värre var nog när min lillebror gömde sig och hoppade fram X antal minuter senare och skrämde skiten ur oss!

Ska se ifalla det går något trevligt på teve ikväll. Annars blir det nog någon film. Ha det ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Beklagar, Anna! <3



Gratulerar till din tånagel, min fattas dock fortfarande... :(

2010-03-18 @ 21:31:26
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag. Vågar. Inte............. Men imorgon, då banne mig ska jag ta tjuren vid hornen! Och ta tummen ur roven. Och bita i det sura äpplet. Och allt sånt där ;)

2010-03-18 @ 22:31:18
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0