my cellphone's sick

Förra veckan innan tyskan hände det jag inte trodde skulle hända med min stenhårda mobil. Efter alla gånger jag tappat den i marken ( kinda bad..i know) så är man kanske inte precis lika försiktig som man var när man höll i den första gången. Jag tappade den iallafall och den är så skadad att hela överdelen lossnar..men den funkar ändå. Så nu är hoppet : tappa den inte igen, för att lyckas..knyt ihop den med ett band eller en toffs och förvara den i fickan.

det lär ju funka..ett tag iallafall...


.....jag får dåligt samvete...Måste bli bättre på att ta hand om mina grejer...Ska se till att jag kan ha den här ett bra tag till..Enda problemet är att jag inte kan vända den upp och ner..problematiskt ah. Men jag får väl fan ta och skylla mej själv..*-.-

Kommentarer
Postat av: Becca

Du har inte tappat din mobil i en hink med vatten iaf(A)... trösta dig med det;)

2010-06-11 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0