midsommar

Midsommar idag ju! För ett år sedan vid den här tiden var jag och Sanna med I beccas somamrstuga och firade midsommar. Var så himla mysigt alltså. Kan inte fatta att det redan gått ett år sedan vi låg där i tältet och slogs om godisbitar och hur jag själv sörjde att jag glömt mina andra byxor hemma och allt annat jag hade med mig hade feta gräsfläckar på sig. Haha,

Annars brukar vi spendera midsommar i min farmor och farfars sommarstuga sådär två mil utanför växjö och så blir det iår med! Men iår med en skitbra twist. Min fina Sanna ska med! Hur awesome?! Har rotat fram ett 2-manna tält jag inte ens visste existerade. Nåt gammalt skräp från nån gammal jultidningsförsäljningsförtjänst. Kommer bra till användning, nu hoppas vi bara på Stor sol också! Ska bli riktigt kul alltså!


cuties ♥

...:D minnen alltså

Näh, alltså jag bara måste också säga att Miley Cyrus nya album "Can't be tamed" är grymt bra! :D

Ha en riktigt bra midsommar allihopa!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad händer med din pupill, Anna? ;)

2010-06-26 @ 21:54:30
URL: http://joosefinjoohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0