It was such a long time ago..

Nu känns allt klart! Fick tillbaka våra "boken om mig" Som vi gjorde i sjuan. Alltså grejer vi skrev för drygt 2,5 år sedan. Så längesen, haha fan vad vi skrattade. Nästan sjukt vad mycket som hänt sen vi öppnade upp våra själar och skrev ner allt där. Haha, vi var tydligen brutalt ärliga iallafall. Fick också en diktsamling som vi också skrev i sjuan. Helt galet vad kul det är att få tillbaka saker man inte sett på sålänge. Man har nästan glömt bort det. men när man väl sitter där med det framför sig kommer alla minnen tillbaka!

Har även lyckats sy ihop stickgrejset jag hållt på med idag. Förhoppningsvis slipper jag använda halsduken för ett tag, men i höst lär jag väl iallafll vara redo..om jag nu känner för att använda skiten vill säga.

Ah och så är det ju studenttider nu! Man blir ju helt glad av att se alla fint uppklädda sutdenter med visselipipor, blommor och studentmössor! Synd bara att det alltid ka vara så äckligt väder..Vart tog sommaren vägen?

En VECKA Kvar tills sommarlovet!,


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhåhåh, jag vill också ha sommarlov! Tänka sig vad härlig att bara slappa och vara ledig... härligt!



Lol.. ;)

2010-06-08 @ 22:40:16
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0