I'm thrilled and extremely sad at the same time

SOOOMMARLOOV!

Herreugd, Nu är vi  fria! Helt underbar känsla. Nu börjar ett långt sommarlov fyllt med en massa awesome saker. Helt sjukt vad taggad jag är för lov! Samtidigt så är det så otroligt tråkigt att sluta. Jag vill gå med H:arna i evigheter till. Känner mig inte alls färdig med Fagrabäck alltså! men samtidigt så ska det bli spännande att gå vidare till gymnasiet. Vekrlgen en fett steg framåt. Jag hoppas att alla får en underbar sommar och en skitbra start i höst.

Åså var det ju sista avslutningen på Fagrabäck. Iår var det vår tur att sitta allra längst fram som nior! Alla hade så fina kläder och solen sken. Jag fick även ett stipendium och jag är så otroligt glad över det! helt fantastiskt alltså, snacka om studiemotivation på hög nivå. Ah, härligt ju!

Efter tre år drar vi nu vidare. Tack för dessa underbara åren 9h!


Kommentarer
Postat av: Josefin

ÅHÅHÅ, GRATTIS FINA ANNA! Både till att du har fixat dessa 3 åren så pass bra, men mest till stipendiet hähä. Gratulerar hursomhelst <3



No need to worry förresten. Jag andas och njuter av dagarna, lär nog komma upp något inlägg så småningom :)

2010-06-16 @ 20:52:16
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

På tal om... typ ingenting... NICKLAS HOCKER ÄR I VÄXJÖ IKVÄLL! AAAAAAAAAAHIHHHHHHIHIHI!



Puss och kram!

2010-06-16 @ 20:56:00
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0