They'll call me freedom just like a wavin flag

Sitter och fikar och ska alldeles strax sticka ner till stan med Sanna och Beca. Ska kolla på lite avslutningsklänningar. Två månader (omg,fatta sommarlov sen) Så härligt väder ute nu även om det blåser lite kallt. Har haft en bra helg annars. Igår hade jag och Sanna en udda/knäpp photoshoot. Lyckades fånga några sköna bilder. Konstaterade även att vi snart drivit våra bloggar i ett år. Det är ju fan sjukt på riktigt! Minns såväl när vi bestämmde oss för att köra igång på riktigt.

Har även vänt upp och ner på hela mitt skåp och rum här hemma. Letar efter en liten cplapp med eng Nationella resultaten som jag bara måste lämna tillbaka påskriven till läraren. Jag har fått den påskriven och jag hade den med mig. Men dum som man är ibland så visade jag inte den..och NU är den borta. Borta, Alltså blöö....måste hitta hitta hitta. Men näh, nu ska jag ner till stan och skita i lite problem för en timme eller två. Hehe!

OCH om ni inte redan hört  Wavin flag med KN'AAN så tycker jag ni ska göra det nu!

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0