One year ago






För ganska exakt ett år sen (29 April ) cyklade jag till Becca för att plugga till ett galet franskaprov. (som vi faktiskt lyckades ganska bra på) kan inte fatta att det gått ett år. Ja menar förra våren var ju typ igår! Det var så galet varmt så himla tidigt. Jag minns att jag cyklade i Shorts. Galet nice. Imorron är det valborgsmässoafton, Vad ska ni allihopa hitta på? ;)

Själv ska jag nog bara umgås med lite vänner och ha det trevligt. På lördag åker jag till min morbror och stannar där över natten. Ha en trevlig torsdagskväll..ska själv spendera den med Teknikarbete....Att man alltid alltid ska sitta sista kvällen även fast man vetat om arbetet i typ två månader. MINST..herregud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0