Last train to awesometown

Hoppas ni har en riktigt bra påskhelg allihopa! Det har jag, Har riktigt mysigt här hemma med vänner,familj,släkt och grannar. På förmiddagen var jag nere på stan med mamma och Frida. Köpte en ny foundation. För äckligt dyrt. Så nu blir det ingen mer glädje-shopping på fredagar. Ni vet när man är glad över att man klarat en hel vecka i skolan och så går man ner på stan och typ springer runt. Sedan åt jag stek. punkt. Mötte Sanna vid sjön och gick en promenad i detta underbara väder. Helt sjukt. Vi överlevde verkligen istiden 2010 och nu belönas vi med detta! Vi stack sen hem kokade lite kaffe och njöt ännu mer av solen. Nu ikväll har jag varit inne och haft det trevligt med grannarna i form av lite påskmiddag. Kalas ellerhur!

Jag och Sanna konstateradeäven i eftermiddags följande : Vi kan fullkomlingt inte komma överrens om vems musik vi ska lyssna på. Alltså vi har så sjukt olika musiksmak. Jag ogillar hennes och hon ogillar min. Jag föredrar pop,techno,akustiskt,mainstreamat..medans Sanna föredrar lite hårdare,högljuddare punkigt,rockigt eller vad tusan det nu heter! Så vi kom fram till den här fantastiska idén om att vi ska göra en gemensam Spotifylista med musik vi kan komma överrens om. Jag sitter just nu därför och lyssnar igenom hennes låtar. Visst.det finns säkert en massa bra låtar! Men när det inte är sån musik man vanligtvis lyssnar på..Så blir det jobbigt..haha ^^ Vi får la se vart detta slutar.

Tycker även ni ska checka in Sannas blogg. Hon har lyckats göra en jättesnygg design


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0