Händelselös Söndag med fint väder.

Hej människor! Söndag idag.Veckans tråkigaste och lugnaste dag. Dagen har gått sakta. Chattat en massa på msn, fikat, tittat på teve och läst massa bloggar. Rätt händelseöst faktiskt. Ikväll eller ja det blir ju enbart om några timmar. Så kommer Becca hit och kollar på teve. Händelserikt och mysigt. Just they way I like it.

Privileged och Top model tonight =D

Det är iallafall galet fint och sköntäder. Förmodligenårets/sommarens sista sköna dagar. Själv var jag på min höjd ute på Studsmattan med min lillebror. Får nog ta och masa mig ut på en promenad eller något. Ja eller så ser jag på vädret genom fönstret. Och stannar här inne vid datan. Dilemma #







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0