Äcklig incident!

Godmorgon. Vaknade för några timmar sen. Har hunnit sitta i solen en stund också medans jag började läsa en ny bok. Angelas dotter. Har inte hunnit så långt ännu men hoppas att den är bra. Har också lovat att jag ska börja med So-arbetet som förövrigt ska vara klart snart. Men jag vill inte! orkar inte! så fruktansvärt tråkigt. Speciellt när det är sånt här väder. Jaja förr eller senare blir jag väl så illa tvungen.

Glömde förresten berätta om incidenten hos Becca igår. jag har alltid sån otur. Hos b var det en himla massa hundar typ 4 stycken tror jag. Jättesöta men iallafall. Vi tog varsin hund och så skulle vi gå typ runt kvarteret.  Och när vi har kommit en bit och jag och Sanna hunnit byta hund. Står jag under ett träd. Och så kommer det en stor fet fågel och bajsar mig på axeln. undrar vad han ville egentligen. Så fruktansvärt äckligt. Tittar man ner på axeln och så ligger det bajs som är större än en femkrona där!!. Fick iallafall låna en kofta av Becca sen. Min kläning var aningen kort/bar för att gå i bara den eller vad säger du Sanna? *host* *host*

Ikväll: Gossip Girl

Xoxo

Anna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanske lite :D <3 host. btw gjorde som du skrev. förlåt <3

2009-05-31 @ 11:44:59
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Josefin

HAHAHAH! Har hänt liknande saker med mig x)

2009-05-31 @ 13:27:46
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0