Beck och Britney..

Sitter just nu och kollar på Beck - sista vittnet. Det är en långben här. Åh dom är så äckliga. Stora spindlar. Jossan kom hit och kasta ut dom!. Har alltid fönstret öppet för att få in lite luft.


Fönstret öppet + tänd lampa = äckliga djur som långbens och nattfjärilar visst finns det sånna?

Beck är för övrigt helt okej, Inte den bästa jag sett men absolut sevärd :)



If U seek Amy. Har varit väldigt omtalad. Det ska tydligen låta som om hon sjunger Fuck me. Tycker man hör rätt tydligt att hon inte gör det.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Inte konstigt, hon ÄR läskig! Attan, jag kan baka lite kladdkaka i utbyte av att jag får besök av dig, hähähä ;)



Yesbox, jag kommer med bussen och kastar ut dina flygande husdjur ;)

2009-08-10 @ 23:57:58
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0