B O W L I N G

Hemma från Bowling med my homies.. Haha, Det var fett skoj. Lyckades göra typ 4 Strikar! Mer än vanligt, vilket gjorde att jag vann totaalt. Ska inte skryta mer..:) Äh, med vårat staket var vi iallafall bättre än småbarnen. Tur att vi spelade samtidigt som treåringar. Då framstod vi iallafall som bra! vilket vi självklart var. Haha!


Laagom smickrande bild. Men tröjans fina rygg syns iaf! Hittat på JC i malmö. Notera : Jag vet att den finns här också. Men det brukar ta tid för mig. hoho!

Hade velat ha en bild på mina fina vänner. Men i dessa tider duger inte ens de fiiinaste bilderna! Så ni får nöja er med denna glamourösa skärm med tillhörde soptunna...;)

Toodles!


Kommentarer
Postat av: Sanna

vaaa :D? jag tillåt viiiiisst att bilder las ut idag :D iaf på mej ;) o snällt av dej att du visar bilden där alla kan de att jag förlorade!! NU kan jag ju inte ljuga om det på bloggen! :'( '( Hahaha x)

2010-02-24 @ 21:45:06
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0