gladpåsk

Glad påsk allesammans,
Den etrema långfredagen idag. Måste ta tag i lite läxor. Vi har även fått veta att vi ska fotograferas till Spexfotot onsdagen efter lovet. Detta innebär ju att vi allihopa kör på utklädning. Jag har funderat på  en massa olika saker. Min största idé (och frmodligen unikast) var Svampbob. Men eftersom den idén gblev starkt dissad dissad och hånad av mina vänner så var det inte längre ett alternativ. Inte heller en pappersdocka funkade! Så jag blir Rödluvan (så mycket bättre, ellerhur;) När jag och Sanna var och SecondHand shopppade utklädningskläder i Onsdags hittade jag ett bra rött tyg som jag ska sy om till någon sorts röd hätta/huva/kappa.

Igårkväll var min farmor,farmor och kusiner här på kvällen. Åt god mat,godis och allmänt hade det trevligt!  :)

Ni får iallafall har en trevlig påskhelg så hörs vi! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

GLAD PÅSK, ANNA! Vi får väl spika i någon dag framöver å träffas tycker jag :D

2010-04-02 @ 13:48:59
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: BAND Anna! BAND! inte artister (förutom Avril dådå... ^^)

2010-04-03 @ 23:05:47
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0